01/02/2017

Țâfnoșenie

M-am tot gândit ce mă revoltă cel mai mult și mi-am dat seama că problema mea cea mai mică acum e dacă intră Dragnea, x sau y la închisoare. Din partea mea, să nu intre. Nu mă bucur pentru niciun om care se duce după gratii. Mă revoltă totuși felul în care oamenii ăștia fac lucrurile, sprijiniți – șchiop, zic eu – pe-o majoritate relativă. Retorica asta găunoasă a lor, că democrația e doar despre alegeri, despre Parlament și reprezentativitate, că dacă ai ajuns la Putere, pentru că te-a votat poporul, poți face tot ce te taie capul. Disprețul pentru transparență și limpezime, țâfnoșenia când e să dea socoteală (altă întrebare!), minciuni și jumătăți de adevăruri rostite cu seninătate. Astea mă deranjează teribil și, oricât aș încerca să rămân seren (pentru că eu chiar nu mai am mize personale), nu-mi iese deloc.

Sebastian Lăzăroiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu