02/02/2017

Cine sunt cei rămași?

Ciprian Crăciunel, PSD, consilier local Densuș: 

Ca reprezentant al tinerei generaţii, ca om şi ca cetăţean al acestei ţări, din care am refuzat să plec şi insist să trăiesc sub cerul ei, dezaprob sincer, detaşat şi dezinteresat modalitatea prin care s-a recurs la un atentat asupra siguranţei naţionale şi a statului de drept. Sunt solidar cu miile de români care au ieşit în stradă, care n-au cerut mărire de salarii, nici facilităţi sociale, ci solicită un lucru de bun simţ şi bună credinţă: o ţară cu demnitate! Am crezut şi cred, cu aceeaşi sinceritate, în polul social, de aceea am străbătut acest judeţ, îndemnând lumea să ni se alăture. Consecinţa aceasta nu a fost scopul nostru! Am scris aceste rânduri, conştient fiind că mâine mi se poate ridica sprijinul politic... Dacă se va întâmpla aşa, înseamnă că n-am ce căuta într-o formaţiune care face politică „cu pumnul în gură“ şi m-ar determina să plec cu sufletul curat, chiar dacă m-aş întreba permanent cine sunt cei rămaşi

Sursa Mediafax

Un comentariu:

  1. Aseara ultrașii galeriilor de fotbal apartinind de cluburi de fotbal bucureștene, plus niște ciraci din provincie, au debarcat în Piața Victoriei unde manifestau pașnic cca 150.000 de oameni. Totul s-a petrecut sub nasul unei cohorte de jandarmi antrenati, echipați să intervină, si sa faca ordine. Jandarmeria păzea printre altele și manifestanții – să nu se intimple exect ce s-a intimplat. Cum de asemenea păzea clădirea guvernului lăsată ieri de izbeliște de premierul Grindeanu care a preferat să dispară după ce la miezul noptii precedente aruncase țara în mizerie cu ordonanța de modificare a CP și legea pentru grațiere. Stelian Tănase

    RăspundețiȘtergere