02/02/2017

Mă opresc aici


Florin Jianu, ministrul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, a demisionat din guvernul Grindeanu. „iar asta nu este negociabil pentru nimic în lume”. Ce să-i spun peste ani copilului meu?– se întreabă Jianu. ”O să îi spun că tata a fost un laș și a girat acțiuni pe care nu le împărtășește sau a ales să iasă cu fruntea sus dintr-o poveste care nu este a lui?!” Iată aunțul făcut, pe Facebook, de primul dintre ministrii guvernului Dragnea-Grindeanu care demisionează:
„Mă opresc aici din activitatea guvernamentală pentru că așa îmi dictează conștiința, iar asta nu este negociabil pentru nimic în lume. Am reflectat cu responsabilitate la ceea ce este etic să fac în continuare și nu în principal pentru probitatea mea profesională, pentru că aici am conștiința curată, ci pentru copilul meu, pentru cum o să mă uit în ochii lui și ce anume o să îi spun peste ani. O să îi spun că tata a fost un laș și a girat acțiuni pe care nu le împărtășește sau a ales să iasă cu fruntea sus dintr-o poveste care nu este a lui?”.
Aurelia Apostol, AMPress

2 comentarii:

  1. http://www.simonatache.ro/2017/02/02/proteste-demisii-din-psd-violente-si-ciocolata-penala-a-unui-medic-un-rezumat-personal/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ieri, pe la prânz, după vreo 5 ore de stat pe la uși, am ajuns în sfârșit în cabinetul unui medic. L-am găsit sleit de câte consultații dăduse deja. Tocmai sunase la grădiniță și rugase educatoarele să îi culce copilul, după amiază, că nu mai ajunge să-l ia. Avea la ușă încă niște zeci de oameni și trebuia să-i rezolve pe toți, în multe ore suplimentare neplătite. A desfăcut o cutie de ciocolățele After Eights și ne-a oferit și nouă din ele, cu un zâmbet amar: “Vă rog să serviți din mita mea. Cutia asta de ciocolată este mită, tocmai am primit-o de la un pacient. Aș putea să fac pușcărie pentru ea, pentru că e penal ca un medic să accepte o ciocolată. Furtul în limita a 200.000 lei de către politicieni se pare că nu mai e penal”. Simona Tache

    RăspundețiȘtergere