01/02/2017

Altă întrebare...

Să mă iertaţi, dar nu mă mai duc la protestul din seara asta. Mi-am făcut datoria cetăţenească. Am votat conştiincios la fiecare alegere. Am îndemnat la vot. Am explicat cât de bine m-a dus capul. Am tunat şi am fulgerat pe reţele, cu mii de like-uri, virale şi alte rahaturi. Am făcut clipuri şi animaţii ca protest. M-am certat personal cu membri CNA şi cu şopârle comuniste. Am plătit taxe şi am fost mereu corect faţă de cetate. Am mai protestat.
În seara asta vă trădez. Stau acasă şi discut cu femeia despre emigrare... la modul cel mai serios. Nu ca ameninţare sau ca reacţie la cald. Contactăm prieteni şi rude plecate pe-afară. Ne interesăm la modul serios. Ne apropiem de 40 de ani şi ne luptăm cu sărăcia de când eram copii. Suntem cocoşaţi de muncă şi taxe. Îmbătrânim şi, dacă nu ne mişcăm repede, o să murim în haznaua asta. Mai bine vindem tot şi încercăm în altă parte, până nu e prea târziu. Nu-mi mai permit reacţii la cald şi speranţe deşarte.

Cu o sută de mii de români nu va fi nici un maidan, nici o revoluţie. Presa e vândută. Statul este clientelar. Preşedintele este o paiaţă impotentă. Instituţiile democratice şi-au dovedit decesul în seara asta. Totul s-a petrecut cu complicitatea unui popor ce nu mă reprezintă deloc şi pe care nu mai vreau să-l descriu. Chiar nu mai are rost. Altă întrebare... !?!

Dan Pavel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu