06/02/2017

Capcana abrogării

Eu n-am chef să-mi petrec viața studiind drept penal sau constituțional. Vreau să-mi văd de treaba mea, liniștit că și cei care ne conduc fac la fel.
Nu vreau un guvern căruia să-i urmăresc în fiecare zi fiecare virgulă, sintagmă sau paranteză din orice act normativ, de frică să nu mă fure, să nu mă mintă sau să nu mă-nșele.
Pe hoți i-am dat înapoi acum cu ordonanța, dar nu chiar înapoi, că textul abrogării conține capcane. În același timp bugetul care se discută în parlament e cu totul o imensă capcană, permițând miniștrilor și celor din teritoriu să cheltuie și ce au și ce nu au fix cum îi taie capul sau buzunarul, fără nicio constrângere legală.
Iar numirile de șefi de companii de stat sau instituții au început să se facă din nou netransparent, pe vechile prieteșuguri cu penalii notorii ai României.
Nu vreau un guvern cu oameni care nu pot lega două vorbe cu cap și coadă și cu priviri borfașe sau bovine, care lucrează nopțile ca să ne fure zilele.
Îi vreau plecați și din guvern prin demisie, și din parlament prin provocarea alegerilor anticipate. Asta e agenda mea.
Cosmin Alexandru, Facebook

4 comentarii:

  1. Andrei Pleșu despre evenimentele de aseara:
    Simt nevoia să dau, cetăţeneşte, următoarea declaraţie:
    1. Din ce am văzut şi auzit pînă acum, este pentru prima dată cînd membrii unui guvern românesc, în frunte cu prim-ministrul, au gîndire de repetenţi , vorbire de semi-analfabeţi şi fire de ticăloşi. Nu mari ticăloşi, pentru că marii ticăloşi fac, din păcate, istorie. La noi e vorba de mici ticăloşi, capabili numai de mici manevre de cartier.
    2. Scuza, emfatic repetată, a unor alegeri cîştigate
    zdrobitor e – ca tot restul – o păcăleală: Din numărul total al alegătorilor, s-au pronunţat în favoarea coaliţiei PSD-ALDE 18%. Adică puţin peste trei milioane din 18. Restul nu şi-au exprimat, prin absenţă, decît lehamitea.
    Oricum, în numele unui procent de 18%, nu se poate guverna autotitar şi nu se poate dansa grotesc pe nervii întregii ţări.
    3. Ii felicit pe cei care au reacţionat prompt, în stradă, suportînd mîrlăniile experţilor în teoria conspiraţiei, ale cîtorva gazetari plătiţi să fie proşti făcînd pe deştepţii şi ale unui bătrîn miliţian care sugereazădeschiderea focului ca măsură democratică
    de restabilire a ordinii.

    RăspundețiȘtergere



  2. Ce-i de făcut cu politicienii care au greșit doar disprețuind poporul? Ce-i de făcut cu ei? Să iasă, ca la acel jurământ pe Biblie, la învestire, îngenunchind în fața nației ca-n fața lui Dumnezeu, fiindcă poporul ar trebui să le fie Dumnezeu, și să ceară iertare. Din tot sufletul, tare, nu ca hoții care intră la pușcărie pentru a deveni mai buni și ies mai hoți.Să ceară sincer iertare poporului roman care avea șansa să fie, eliberat de comunism, cel mai prosper din Europa și a fost jefuit atât de nemilos, încât e azi cel mai sărac. Lucian Avramescu
    http://ampress.ro/obrazul-gros-al-partidelor-ca-anvelopa-de-camion/

    RăspundețiȘtergere
  3. ”Urmând a aplica inculpatului Dragnea o pedeapsă într-un cuantum majorat, de 2 ani închisoare, considerat apt să asigure scopul educativ al pedepsei, dar şi exemplaritatea acesteia, iar prin modalitatea de executare aleasă de instanţă, să faciliteze reinserţia socială a apelantului intimat inculpat Dragnea Liviu Nicolae.”
    Citiți paragraful ăsta din motivarea instanței ca să înțelegeți cu cine avem de-a face. Deci tipul ăsta, care-a dat România cu roatele-n sus în ultimele două săptămâni, este în plin proces de REINSERȚIE SOCIALĂ. Câteva milioane de oameni probabil nu l-ar accepta ca vecin, decât după ce și-ar construi ziduri în jurul caselor. Vi se pare că e o integrare de succes? Sebastian Lăzăroiu, 8.02.17, Facebook

    RăspundețiȘtergere
  4. Să nu uităm că istoria nu va uita pe vinovaţi,
    şi vinovaţi suntem cu toţii:
    unii pentru că am tăcut;
    alţii pentru că am greşit,
    cu toţii – pentru că am suportat.

    Ion Antonescu
    Alba Iulia, 1 Decembrie 1940

    RăspundețiȘtergere