06/02/2017

O urmă de logică și de conștiință






























Corina Sava, Facebook

Un comentariu:

  1. Bostian Anzin, jurnalist RTV, televiziunea naţională Slovenia: „Din momentul în care am văzut că sunt mase mari de oameni, ne-au revenit foarte multe amintiri din vremea lui Ceauşescu şi ne-am dat seama că va urma ceva important. Am venit aici, am ajuns joi şi am văzut tot ce s-a întâmplat de atunci.”

    Milos Milic, jurnalist SBC, televiziunea naţională Serbia: „Sunteţi o ţară vecină, o regiune mare şi importantă. De asemenea, aţi avut alegeri acum câteva luni, aţi ales un guvern nou şi acum vedem proteste uriaşe antiguvernamentale aici la Bucureşti şi în toată România. Suntem interesaţi pentru că este ceva important la nivel de Europa şi evident că ne interesează tot ce se întâmplă în regiune. Şi bineînţeles, toţi ne amintim imaginile de acum 26 de ani, protestele uriaşe care au dus la căderea lui Ceauşescu şi aceste imagini ne-au adus de fapt înapoi aici.”

    RăspundețiȘtergere