02/01/2020

Tăceri cu dinți otrăvitori


RIP  GEORGE MIHALCEA

din trupul tău ademenind ninsori
ce-aduc plecarea
și Neînceputul
se nasc tăceri cu dinți otrăvitori
și mă nasc eu de-acum necunoscutul

care a inventat o mare grea
de strigăte-așternute peste tine
când dintr-un ochi cu uitătură rea
țâșnea spre noi un freamăt de jivine

amurg de sâni și coapse fumegând
sub mâna mea cea devenită gheară
înfiptă în cenușa unui gând
că Mâinele se va numi Aseară

pe toate astea ni le-am scris pe frunți
lăsate-n gaj la munți de pietate
spre care-acum nu mai există punți
ci doar recife de celenterate

de unde vine un noian de spori
tăind ciozvârta noastră de mirare
că ne desfacem de atâtea ori
în părți egale de cutremurare

sunt eu prea greu sunt mările prea mici
mă-ntreb când cazi și nu te mai ridici

Un comentariu:

  1. Dumnezeu să-l odihnească în pace! George Mihalcea s-a născut pe 13.03.1954, la Buzău. Absolvent al Colegiului Naţional „Mircea Cel Bătrân”(Constanţa) şi al Academiei Forţelor Terestre (Sibiu); A debutat în revista literară “Tomis” în 1972. Ţinut la index până în 1990, în toamna aceluiaşi an a devenit redactor în presa militară scrisă. În primăvara anului 1991 devine realizator al emisiunilor militare de radio şi televiziune (“Ora armatei” şi “Pro Patria”). În 1998 optează pentru o carieră civilă, ocupând succesiv funcţiile de editor coordonator în departamentul Ştiri al Antenei 1şi redactor şef în departamentul Ştiri la Tele7 abc. Din primăvara anului 2002 este realizator al emisiunii de politică internaţională “Marş forţat” la postul B1 tv. Tot acolo, din aprilie 2005, realizează şi emisiunea “Lumea cărţilor”.

    Citeste mai mult: adev.ro/q3h4b5

    RăspundețiȘtergere