17/12/2012

Stella Anghel BLITZ - STAREA DE SPIRIT



     Astăzi, natura lăcrimează cosmic, dar eu sunt o fericită creatură. Am evaluat lucrările finale ale adolecescenților mei și am descoperit că există idealuri înalte care te fac să le cucerești. Sunt ființe impecabile, puternice ca niște zei; în gândire, în simțire, în exprimare, în creativitate, în originalitate. Au o vocație veritabilă, ambiții clare, știu ce vor și au mijloace de exprimare mature. Astăzi, sunt un mentor fericit... intraductibia stare. Nu am muncit în zadar. Afară plouă gri, dar eu văd un univers însorit. Chiar am să cobor în grădină... sunt fericită...

3 comentarii:

  1. Pentru a fi fericiţi trebuie să învăţăm să ne bucurăm de ceea ce facem de ceea ce avem. Frumos, felicitari! Cu prietenie, George Șerbănescu

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, George, ideea ta cu blitz-ul este frumoasa, ajuta sa constientizezi ce esti de fapt; poti sa-mi spui Stella, e mai simplu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Plin trebuie sa va fie sufletul, iar mutumirea pe masura...pentru un dascal nu exista ceva mai maret, decat sa se vada depasit de proprii elevi la un moment dat...cred, cu ardoare, ca asa se va intampla candva...Felictari doamna profesoara, la cat mai multe astfel de bucurii! Cu respect, Catalina Munteanu

    RăspundețiȘtergere