22/12/2012

Ştefan Afrimescu - Continuare la Anunţ...


Deşi, chiar deasupra mea
stau lumi păgâne gata să
nască alte lumi şi mai păgâne!

PS-Umbra „umbrei”:
Doamne, iartă-l că nu
ştie ce spune!
Şi ce băiat de treabă era
înnainte de-a fi venit pe lume.
Copil fiind. se juca cu mine,
m-alunga cu pietre,
m-arunca-n fântâni,
mă dădea de toţi pereţii,
cum ai arunca o minge.
Apoi, l-am părăsit.
Pe urmă, a plecat el şi-am
rămas eu.
Acuma, se crede sau se vrea
toiagul Domnului!
18 dec.-2012

P.S 2- Partea mea de înger decăzut:
L-am reprezentat până mai
zilele trecute apărându-l
de Lucifer, de doamna
aceea-negru şi cu coasă,
dar n-a-nţeles şi-am devenit,
la rându-mi, înger decăzut.
Nu ştiu cine-o să-l mai apere
de-acum, cine-o să-l mai
treacă vămile, cine-o să-i
mai arate calea...

19 dec.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu