20/03/2020

Ce-ar fi

M-a sunat azi o fosta colega, cu o idee: ce-ar fi ca de maine, de la 12 si pana luni dimineata, sa facem un exercitiu simplu:
Toti in casa.
36 de ore.
Sa facem din ziua de duminca macar (si-un pic din sambata) o zi FARA transmisie virala.
Ok, i-am zis doamnei, sunt de acord. Accept sa nu ies si sa incerc sa conving si pe altii.
Am lasat dimineata libera pentru cumparaturi. Dar dupa aceea... hai sa golim orasul.
Exact cum faceau stramosii nostri in secole demult trecute. Valahii si moldovenii n-aveau atata forta militara, dar aveau o strategie simpla:
Pustiau ogoarele, otraveau fantanile... si nu mai lasau inamicului nimic de ucis!
Ce-ar fi sa aplicam si noi, ca antrenament, 36 de ore de strategie romaneasca medievala?
Daca iti place ideea, chiar daca nu esti atat de puternic s-o aplici, da-o mai departe.
Poate ca altii sunt.
S-o luam inaintea virusului.
Sa golim orasul de oameni, ca sa n-o faca el!

2 comentarii:

  1. Odette Sofronescu

    Am ieșit până la colț, să plătesc telefonul. Extrem de puțini tineri pe stradă, în schimb plin de oameni în vârstă, ba chiar bunici inconștienți cu nepoței de mână. Ne izolăm degeaba ca să-i ferim, ne e milă degeaba de bătrânețea și neputințele lor, că ei nu ascultă, nu dau doi bani pe ce li se spune, în schimb vor înjura sistemul medical dacă îi pocnește virusul. Îl vor împovăra acolo unde nu e cazul. I-aș sfătui pe părinți să-și ia copiii din mâinile acestor rătăciți care pun în pericol pe toți din jurul lor și ar trebui ținuți sub cheie. Un bărbat între două vârste tușește tabagic și scuipă pe stradă, de-am avut impresia că aproape au sărit stropi și pe mine. I-am atras atenția, am primit o privire în scârbă, indiferentă.
    Sorry, dar educația se face cu mânuși doar la copii. Pentru pleava asta adultă trebuie bici ”Pisica cu nouă cozi”, din piele, cu inserții de plumb. Data viitoare când mai văd pe unul cu așa apucături, o să mă vedeți la știrile de la Pro Tv.

    RăspundețiȘtergere
  2. Trist

    În Italia au murit în ultimele 24 de ore 627 de oameni (20.03.20).

    RăspundețiȘtergere