29/03/2020

Să nu credeți că pe voi vă va evita


Nicio șansă. Oricât v-ați ascunde.

Niciodată nu am vrut prea mult de la viață. Numai ceea ce era neaparat necesar. Strict necesar.

Ni se tot flutură să evităm întâlnirile, strângerile de mână, îmbrățișările. Le-am evitat întotdeauna. În primul rând v-am evitat pe voi, nemernicilor! Am refuzat să vă ascult minciunile. Voi erați nenorocirea noastră. De când ați început să vă supraprețuiți.
În timp ce vă creșteați averile, năpăstuiții soartei erau duși cu zăhărelul, aburiți de minciuni. Cine să vă împiedice escapadele? Cine să vă împiedice să aduceți în posturi cheie oameni de gașcă, nicidecum pregătiți. Oameni care să folosească instituții în beneficiul lor, împotriva alor săi. În timp ce pe noi ne obișnuiau cu crimele lor. Oameni goi pe dinăuntru, moștri în afară. Oameni care se desfătau privind semeni bătuți, fugăriți, alungați... Oameni pasionați de funcții, inventivi în gesturi obscene, neîndurători.
Altminteri oameni.

Mi-ar place ca după această luptă surdă, oarbă, perversă, cu un mostru creat de voi, să întâlnesc oameni senini, liniștiți sufletește, împăcați între ei, fără chin și temeri pe acest pământ, încă darnic, singurul care nu urăște.

Eli Gîlcescu
29.03.2020, 2,43 pm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu