29/05/2019

Fiți binevenit, Sanctitatea Voastră!

Dragi fraţi şi surori din România! Mai sunt doar câteva zile până la călătoria care mă va duce în mijlocul vostru. Gândul acesta mă bucură şi doresc încă de pe acum să vă adresez salutul meu cel mai cordial. Vin în România, ţară frumoasă şi primitoare, ca pelerin şi frate, şi le mulţumesc Preşedintelui şi celorlalte autorităţi ale statului pentru că m-au invitat şi pentru deplina colaborare. Trăiesc deja bucuria întâlnirii cu Patriarhul şi cu Sinodul permanent al Bisericii Ortodoxe Române, precum şi cu păstorii şi credincioşii catolici

https://adevarul.ro/news/societate/mesajul-papei-francisc-romani

https://www.libertatea.ro/stiri/mesajul-papei-francisc-inainte-de-vizita-istorica-in-romania



4 comentarii:

  1. ”Aici, la intrarea în piață, era o femeie bătrână, destul de bătrână, o bunică. Pe brațe își ținea nepotul de mai puțin de două luni. Când eu am trecut, mi l-a arătat. Zâmbea și era un zâmbet complice, ca și cum mi-ar fi spus «uite, acum și eu pot să visez». În acel moment m-am emoționat și nu am avut curajul să merg și să o chem aici, în față. De aceea am povestit asta. Bunicii visează când nepoții merg înainte și nepoții, atunci când au rădăcini”, a povestit Suveranul Pontif.

    RăspundețiȘtergere
  2. Papa Francisc, discurs emoționant la Iași:

    Fericirea noastră personală se realizează făcându-i fericiţi pe ceilalţi / România este „grădina Maicii Domnului” pentru că este o mamă care cultivă visurile fiilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fecioara Maria să-și întindă ocrotirea ei de mamă peste toți cetățenii României care, în decursul istoriei, și-au pus întotdeauna încrederea în mijlocirea ei. Fecioarei Maria vă încredințez pe voi toți și mă rog pentru ca ea să vă călăuzească pe calea credinței. #ApostolicJourney

    — Pope Francis (@Pontifex) 2 iunie 2019

    RăspundețiȘtergere
  4. Anca Mizumschi

    LA CULCARE!

    Nu am vrut sa fac niciun fel de comentarii ale vizitei Papei Francisc, de teama ca aceasta vizita va fi mult prea mult politica...dar...pana la urma am cedat si eu...din cauza umanului din el si pentru ca sunt mare fan papa asta hipiot si ecologist. Cand te uiti la poza asta , iti dai seama ca despre asta e vorba si toti liderii religiosi si politici ai lumii, care omoara oameni in ideea unei doctrine, pot sa se ducaaaaa....la culcare!

    RăspundețiȘtergere