10/12/2020

Carpe diem

 

Împodobisem bradul, ieri.

În dimineața asta umedă, m-am trezit neputincioasă, parcă cineva mi-a atârnat greutăți la picioare, mi-a bătut cuie în urechi.

Nu pot să nu mă gândesc la ce-i mai rău.

Am urmărit-o pe Angela Merkel, într-un apel disperat, în lacrimi, indignată de intenția landurilor de a deschide hotelurile de Crăciun în Germania, cum îi ruga pe compatrioții ei să fie prudenți, ca nu cumva să fie ultimul Crăciun cu bunicii, părinții… Cerea insistent un lockdown mai dur.

De la o vârstă nu mai poți făptui chiar orice. 

Oricât te-ai feri.

Oricât ai evita locurile aglomerate. Când durerile pun brusc stăpânire pe tine, te gândești la ce-i mai rău.

Nu știu de ce, dar mă simt încolțită din toate părțile.

Dacă...

 

Eli Gîlcescu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu