28/02/2019

Un vis

Cristina Tarcea şi-a început discursul susţinut la bilanţul Ministerului Public, spunând că se simte “confuză şi derutată” deoarece anul trecut, fiind prezentă la acelaşi eveniment, a crezut că participă la raportul de activitate al unor magistraţi, precizând că a fost “înfierată cu mânie proletară” pentru acest lucru.
“Mă simt confuză şi derutată. Şi de ce spun asta. Spun asta pentru că anul trecut am crezut că particip la raportul de activitate al unor magistraţi, am crezut asta pentru că cred în Constituţie şi am avut tupeul şi îndrăzneala cu foarte multă candoare să invoc acele dispoziţii din Constituţie care include procurorii în cadrul autorităţii judecătoreşti. Am aflat că am greşit, nu sunteţi magistraţi, am fost înfierată cu mânie proletară pentru asta, dar astăzi aflu că, uneori, pentru perioade anumite de timp, mai scurte sau mai lungi, sunteţi magistraţi, mai ales atunci când unii dintre dumneavoastră trebuie să promoveze în funcţii de conducere la instanţe sau atunci când trebuie să promoveze la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie. De aceea, mi-am propus ca anul acesta să nu mai greşesc, să nu mai fac nicio trimitere la statutul dumneavoastră, la statutul judecătorilor, la statutul avocaţilor şi am decis să vă împărtăşesc un vis a cărui tălmăcire ar trebui să preocupe în aceeaşi măsură magistraţii şi nemagistraţii”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu