09/11/2018

Și e un drum...

Daniel Vorona
A murit Poetul RODIAN DRĂGOI! 
Dumnezeu să-l odihnească în liniștea iubirii Sale!


Scrisoare către Dimitrie Stelaru
-------------------------------------------
De mii de ani nu ţi-am mai scris Dumitre
cenuşa dintre noi a dat în floare
îţi scriu acum şi ştiu c-o să mă ierţi
sunt străbătut de-o rană călătoare
de când te-ai dus m-am înnoptat şi-aud
cum te caută planetele pe care ai trăit
acum e primăvară vin mugurii pe jos
spre satele pe care le-ai iubit
sălbatec ninge-n casa în care te aştept
s-a-ntunecat şi vinul strigându-te duios
mi-e-aşa de frig de parcă tot aş sta
lângă un foc cu flăcările-n jos
şi umbra mea e leoarcă de sudoare
spre palida ta casă alerg pe-un drum beteag
aş vrea să deschid uşa dar nu mai pot să intru
o namilă de greier s-a aşezat în prag.

Rodian Drăgoi

Un comentariu:

  1. Prăpastia dintre noi

    Stau în genunchi pe buza ei crăpată
    ninge cu fulgi enormi dintr-un perete

    visului meu i-a mai căzut o roată
    iar ţie-ţi mor cuvintele de sete

    de când te-ai dus eu doar pe mine mă mai am
    nici umbra ta nu-ncearcă să vină înapoi

    numai miresmele grădinii îmi bat cu pumnii-n geam
    cu genele-am să mătur zăpada dintre noi

    Rodian Drăgoi

    [poet şi eseist, România, 1951-2018] – Prăpastia dintre noi, din volumul “Rodian Drăgoi, Tata, Minodora şi trandafirul”, Editura eLiteratura, 2017.

    RăspundețiȘtergere