12/12/2021

Replică unui hoit care mă vrea mort

Știu c-o să mor, azi, mâine, mai încolo,
Dar și tu scârnăvie o să mori
Eu mor o dată, tu, născut ca hoit,
Cu moartea-n tine, mori de multe ori

Nu-mi meriți slova, replici nu ți-aș da,
Pseudonim de craniu fără dinți
Dacă pe mine doar m-ai înjura
Dar tu-mi înjuri morminte și părinți

Te-aș bate măr, dacă te-ai arăta
Dar te-ai născut cu alea două scoase
Și ce să rup din tine, vierme hâd,
Că viermii, anatomic, nu au oase

Mă-njuri, plătit, pesemne, de alt hoit
Spurcat mă-njuri, rugându-te să mor,
Și-mi iei la rând copiii, viața, scrisul,
Dar lighioană, tu n-ai cum să zbori
În șirurile de cerești cocori
Și chiar dacă eu mâine aș muri
Mai viu ca tine, cel rămas, voi fi

Lucian Avramescu

20 noiembrie 2018, Sângeru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu