10/08/2018

Și astfel ne despărțiră


Facebook

7 comentarii:

  1. Eugen Teodorovici

    "demersul legitim al unor semeni ai noștri de a-și exprima, chiar și prin proteste de stradă, opiniile și convingerile, este umbrit de acțiunile incalificabile, de huliganism, de forță, de ură, ale unor specimene cu fețe umane, gata oricând să arunce cu noroi în acțiunile cetățenilor acestei țări".

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria Vasii

    Nu cred că acesta este guvernul nostru.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina Țopescu

    UITAȚI-VĂ LA ACESTE IMAGINI SA NU LE UITAȚI ! Am scris astăzi despre voi, jandarmii NOȘTRI, nu meritați nimic din ce am scris despre voi ! Uitați-vă și voi la voi în aceste imagini și întrebați-vă daca mai aveți suflet, dacă mai aveți constiinta și dacă vă iubiți șara. Țara înseamna oamenii ei, Romania inseamna romani, voi sunteti romani, ce sunțeti ? Dar oameni mai sunteți? Sau sunteți niste masini monstruoase de impartit pumni și bastoane si gaze ? Nu vă pasă nici cand femei sau copii cad sub atacurile voastre demente. Sunteți niște marionete, niste oameni de paie, manevrati de sefii vostri vânduți unei puteri trecatoare. Nu mai aveți demnitate, nu mai aveți niciun Dumnezeu ! Acționati și executați ordine în confruntarea cu huliganii, dar cu oamenii pașnici ce-ați avut ? Emigrati voi, cei care n-aveți niciun dram de respect pentru români, plecați voi în locul românilor noștri care muncesc și îndura umilință prin țări străine pentru că tara lor nu le ofera dreptul la o viață decentă. Plecati si traiti si voi viata lor grea ! Nu mai aveti onoare, jandarmi (romani), v-ati pierdut-o si niciun ordin din lumea asta nu vă spală rușinea ,

    RăspundețiȘtergere
  4. „...luăm o filoloagă dezvirginată politic de Vadim Tudor şi o numim ministru al muncii, luăm secretara unei şcoli generale din Videle şi o facem ministru de interne, luăm o mătuşică duioasă, prăbuşită intelectualmente şi îi băgăm pe gît funcţia de prim-ministru (aud ca are dese accese de plîns neputincios, semn că, în adînc, simte că e…abuzată), luăm un corigent la limba română, meşter în dezacorduri şi derapaje lexicale şi îl facem ministru al Educaţiei, luăm un critic al ideii de infrastructură şi îl numim ministru al Transporturilor, luăm un fost procuror din Panciu, cu apucături de jandarm «mereu la ordin», şi îl facem ministru al Justiţiei, luăm cîţiva jurişti cu diplome tomnatice la fără frecvenţă şi le încredinţăm misiunea să legifereze, ş.a.m.d” (Andrei PLEȘU)

    RăspundețiȘtergere
  5. Gabi Schuster

    DIASPORA BĂTUTĂ DE JANDARMII DE ACASĂ
    De săracie tot nu am scapat, mi s-au umplut buzunarele (am un salariu decent, mulțumitor), dar am săracit la suflet. Copiii au crescut mari fără mine, acum sunt plecați pe drumul vieții cu familiile lor, bărbatul mi s-a obișnuit că banii-i vin lunar și fară muncă, iar eu nu mai găsesc drumul către liniște.

    Am îmbătrânit departe de casă, am obosit muncind pentru casă. Anii de muncă de aici, din Italia, nu au fost ușori. Au fost cei mai grei ani din viața mea, dar am suportat orice de dragul copiilor. Nopțile nedormite, mâncarea, uneori puțină, alteori suficientă, nu mai are parcă nici un gust. Zilele trec toate la fel!
    Voi continua să muncesc aici, atât cât voi putea, apoi… încotro? Trăiesc între trecut și prezent: trecutul plin de grija copiilor și de teama de a nu reuși să îi intrețin și prezentul în care nu mă mai regăsesc decât singură și pierdută. Ce a însemnat Italia pentru mine?

    Salvarea viitorului copiilor mei și rătăcirea sufletului meu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sărăcia și grijile m-au izgonit de acasă. Am salvat viitorul copiilor mei, dar mi-am rătăcit sufletul printre străini

      Razvan Andi

      august 16, 2018

      Ștergere
  6. Acum câteva zile, PEN-România și-a exprimat indignarea față de brutalizarea și umilirea participanților de la mitingul diasporei din 10 august în calitatea lor de cetățeni. Noile informații care indică utilizarea de către Jandarmerie a unor substanțe chimice extrem de periculoase, interzise sau utilizate rarisim și în concentrații mult diluate în țările civilizate, ne arată că protestatarilor le-a fost ultragiată, și chiar pusă la îndoială, însăși condiția de ființe umane. O asemenea atitudine iresponsabilă din partea autorităților reclamă nu doar înlăturarea grabnică din funcție a actualului guvern și a conducerii jandarmeriei, ci și analiza profundă și publică a modului în care se face selecția cadrelor în instituțiile de menținere a ordinii, ca și a misiunii și valorilor în spiritul cărora funcționează aceste instituții. În privința stabilirii și pedepsirii vinovaților, considerăm că, în cazul în care verdictul investigațiilor interne se va lăsa așteptat, apelul la Tribunalul Internațional de la Haga este complet justificat.

    PEN-Romania

    RăspundețiȘtergere