05/06/2017

Doar niște analize


Și ceva îngrozitor s-a întâmplat, la câteva ore. Ceva care doare. 
Mi-e peste putință să scriu. 
Poate mâine. Poate într-o zi. 

Octavian Bud ne-a cântat pentru ultima dată „Niciodata”, acum două zile, la Amara. Am stat ieri, câțiva dintre noi, mai multe ore cu el la spitalul din Slobozia pânî i-au făcut niște analize, au zis că e ok și că poate pleca la Satu Mare. Acum aflu că nu mai e printre noi! Dumnezeu să aibă grijă de tine, Tavi! Niciodată nu te vom uita! (Maria Simion).

Tristă veste în familie.


Eli Gîlcescu

5 comentarii:

  1. Mariana Anghilina
    Sâmbăta ai avut ultimul tău spectacol Octavian Bud și am fost acolo.
    Dumnezeu sa te ajute și pe tine atât cât m-ai ajutat și tu pe mine in clipele mele grele. Multumesc pentru tot Bud Octavian

    RăspundețiȘtergere
  2. Isabela Gilcescu
    Tavi, văr primar. Am crescut si ne am trait vietile la poluri opuse, el in Satu-Mare, eu in Bucuresti. Ne am regasit dupa multi ani pe FB, doar pentru scurta vreme, la poluri si mai indepartate, ca sa ne reamintim ca lumea e mica si sufletele mari. "Niciodata sa nu i uitam pe cei mai tristi ca noi"

    RăspundețiȘtergere
  3. Lui Octavian Bud in memoriam
    Adio Tavi
    Ce sumbră şi amară sărbătoare,
    Se tânguie-n oceane şi coralii,
    O zi cu negru aprins în calendare
    Ne părăseşte Tavi de Rusalii.
    Şi parcă "Niciodată" nu a fost,
    Un mai nefericit "Sfârşit de film"
    "Cosaşul " nu mai știe al său rost
    Şi strunele chitarei nu au ritm.
    Nu ne-ai lansat măcar un "S.O.S"
    La începutu-acestei triste veri,
    Ai amintit în treacăt, fără sens,
    "Plec imediat, nicăieri"
    Cum oare să ne luminăm la față
    Când tu acuma mergi să cânți în nori?
    Cuvintele pe buze ne îngheață,
    Iar "Frontu-i fără de învingători"
    Adio Tavi, fie-ți drumul lin
    Şi presărat cu praf de imortele,
    Maestrul Păunescu ca-n destin,
    Te-aşteaptă sus să dați concerte-n stele.

    Cristi Velicu 05.06.2017

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-aș fi dorit să îl cânte el. e ceva care m-a înrudit atât de înalt cu lumina încât mi-a fost teama sa spun
    draga octavian bud
    mereu ajung tarziului
    tu erai oricum strălucitor și bun
    tu erai oricum iubit și răsfățat
    tu erai oricum talentat și unic
    erai oricum în cântec și în destin
    numai în moarte
    nu
    mai frate !
    # arșița
    de florian silisteanu
    ( tarziu , lui octavian bud)
    arșița e doar atunci când e frig în Dumnezeu
    arșița e ca icoana - plânge ea să nu plâng eu
    arșița e o distanță care nu mai are casă
    arșiță și mamei mele cât i-a fost tatei mireasă
    arșiță e sorei mele care tace să împartă
    arșiță un înger gata care -i orb din poartă-n poartă
    arșița a fost cândva altă arșiță și ea
    până să îi plece lumii până să o mânce cânii
    arșița e dorul care mușcă dintr-un măr
    arșiță ducând la gură setea apei dintr-un nor
    arșiță e ploaia care pune lacrima la muncă
    arșiță e cucul care cântă cucului în luncă
    arșița e o zăpadă - vine de la Dumnezeu
    nu e frigul arșiță
    arșița e o icoană când nu plânge să plâng eu
    (marti 6 iunie 2017
    bucuresti , gara de nord
    din brăila în drum spre satu mare)

    Florin Silișteanu

    RăspundețiȘtergere
  5. Ne-nduplecații
    Vă rog, nu mai muriți!, nu mai muriți!
    În orice nouă zi--- o nouă veste
    M-anunță că X, Y, Z nu este
    Și c-a zburat spre lumi cu fericiți.
    Vă rog, nu mai muriți!, nu mai muriți!,
    Abia suport fiece evadare
    Din ființarea veșnic trecătoare,
    În care-ați fost de clipe osîndiți.
    Vă rog, îngenuncheat, nu mai muriți!,
    Se frînge-n trup un roi de clavecine
    Și-aș plînge, dar e secetă în mine
    Și-i har puțin în cei de Voi iubiți.
    Vă rog, pentru Iisus, nu mai muriți!,
    Știu că v-ați hotărît, fugind din toate,
    Știu că nădejdea vă e doar la moarte
    Și că v-ați stins, de oameni necăjiți.
    Și, totuși, Vă implor, nu mai muriți!,
    Irepetabilă-i toată făptura
    Și nu mai am puteri să-ndur tortura
    Plecării Voastre, crini îmbolnăviți
    De-atîtea iaduri ce-nfloresc în noi
    Și-n orice anotimp rodesc, să știți
    Că nimeni sincer nu-i, de-aceea Voi
    Ne-nduplecați rămîneți și muriți!

    Traian Vasilcău

    RăspundețiȘtergere