19/02/2013

La infinit, Sens si reala Sensibilitate, Arta Conversatiei!


    Există o abnegatie pe care o descoperi in Arta Conversatiei, de a proiecta echilibrul zilnic,ce-uneori-seamana cu visul lui Iona incercand sa cladeasca imaginea utopica a lumii in imensitatea marii,''un lacas de stat cu capul in maini in mijocul
sufletului.''
    Cand intri in lumea de la Arta Conversatiei,niciodata nu esti cuprins de tristete;pe neasteptate ai parte de o comunicare agreabila ,incat se intampla sa uiti de plimbarea extaziata al carei ritual trebuia urmat zilnic.
    Pe de alta parte, spiritul ironic sau umorul duios,irezistibil ,spontan al unora,iti da acea vivacitate pe care nu o regasesti in lumea din afara.
    Oricum,la Arta Conversatiei ai parte de un alint rafinat sau provocator, izvorat din legatura cu Arta si Viata.
    Imi place sa cred ca in Arta Conversatiei caut un punct de sprijin in oamenii care-mi pot fi prieteni, pentru simplul motiv ca Ei dau Sens si Sensibilitate vietii interioare si exterioare. Chiar daca -sporadic- la Arta Conversatiei,centrul inefabil al limbajului pare unora desuet,eu gasesc in el ''un alfabet de simboluri'',acel Aleph infinit unde in ramurile copacilor cresc insomnii suave,familiare,evazive,nervoase sau polemice.
    Imi place sa cred ca fiecare prieten(a)locuieste poetic in Sine si in inima mea,imi place sa admit ca si cinismul unora este un paradox exaltat,absolut necesar cand evaluam lucid scrierile noastre. Motivand aceste atitudini contrare,sunt sigura ca suntem un grup care pastreaza fascinatia ingenuitatii pe care nu o gasesti pe toate drumurile.
    Vreau sa am incredere in Arta Conversatiei,pentru ca aici categoria Frumosului este indivizibila iar Sensibiltatea nu greseste nici atunci cand nu are mireasma capodoperei.
    Doresc prietenilor armonie,naturalete,intensitate creatoare,impliniri in formele de existenta reala si estetica. Stella Anghel

3 comentarii:

  1. ”Îmi place să cred că fiecare prieten(ă), locuiește poetic în Sine și în inima mea”... Minunate cuvinte d-na Stela! Rezonez și eu cu straiul de lumină cu care ați îmbrăcat această minunată Grădină cu Suflete-Flori.
    Șerban Ecaterina

    RăspundețiȘtergere
  2. Arta de a scrie şi cea de a critica acest raport între creatorul de artă şi consumatorul de artă este un fenomen îmbinat. Prin artă, prin ce simbolizează artă pentru noi, ieşim din pustietate. Arta Conversaţiei este mai presus de orice, ce suntem noi, noi îi dăm valoare. Pentru mine important este ceea ce e scris şi dacă descopăr ceva cu valoare mă simt norocos şi în acelaşi timp onorat. Comentariile sunt realiste în măsura în care sufletul tău poate rezona cu sufletul celui ce a scris, dacă trăirile, emoţiile tale reuşesc să simtă tăria trăirilor autorului. Încerc să descopăr dincolo de cuvinte, frumosul, sursă din care s-a inspirat autorul.
    Noţiunea a fi mai bun este un rezultat al evoluţiei spiritual ce se poate obţine doar rezonând la cuvinte paralel cu aceea structură care se rearanjează subtil, în special la nivel ideatic. Un fenomen involuntar ce apare din cauza incapacităţii noastre de ne rupe de noi înşine, nu vom putea niciodată simţi exact ce-a simţit celălalt. Rareori implică voinţă de ce să nu recunoaştem şi mai rar, conştiinţă.
    Arta Conversaţiei acest spaţiu al artei şi culturii este şi va rămâne frumosul trăirilor noastre ca semeni.
    Vă mulţumesc vouă colegilor, prietenilor pentru că existaţi, deci iubiţi, vă pup pe suflet!
    Gheorghe Șerbănescu

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumim pentru mesajul si cuvintele frumoase.....imi pare rau ca am intrat de-abia acum sa citesc (dar niciodata nu-i tarziu, nu? ).....va apreciez munca, apreciez ceea ce faceti pentru noi, toti.....,,Arta conversatiei,, si pentru mine va ramane vesnic un loc de suflet (chiar daca virtual) , pentru ca mi-a deschis orizonturi, pentru ca am intalnit oameni deosebiti, am legat cu ei prietenii, ce sper sa dureze, pentru ca aici, formam cu totii, un intreg, mi-am gasit cumva echilibrul intr-un moment al vietii mele extrem de greu (cei apropiati stiu despre ce vorbesc). Va iubesc , va pretuiesc si sper sa facem si de acum incolo lucruri frumoase impreuna......Frumosul vine din noi si doar de noi depinde sa nu intinam asta! LA MULTI ANI, ARTA CONVERSATIEI!
    Ioana Burghel

    RăspundețiȘtergere